Ontdek de kracht van mindfulness

In de hectiek van het moderne leven raken we vaak verstrikt in een constante stroom van gedachten, emoties en externe prikkels. Mindfulness biedt concrete tools om beter om te gaan met zowel de buitenwereld als je binnenwereld. Moderne wetenschappers hebben duizenden jaren oude Boeddhistische traditie grondig bestudeerd en vertaald naar een praktische leer die ons innerlijke rust, veerkracht en helderheid geeft. Dit vormt de basis van mindfulness en is allesbehalve ‘zweverig’. Je leert concrete technieken om meer controle te krijgen over je aandacht en om op een meer helpende manier om te gaan met gebeurtenissen in zowel je binnenwereld als de buitenwereld. 

“Ergens tussen het herbeleven van ons verleden en het voorspellen van de toekomst in, vinden we rust. In het hier en nu.”

Is mindfulness iets voor mij?

Of je nu op zoek bent naar rust, meer inzicht wilt krijgen in jezelf, of specifieke klachten hebt, mindfulness kan je helpen. De leer is juist waardevol voor iedereen met een drukke geest. Daarnaast kan het een goede aanvulling zijn op therapie en/of een medische behandeling.

  • Angst en paniek: Ontdek hoe mindfulness je kan helpen om met angst om te gaan.
  • Stress en overspannenheid: Leer technieken om los te komen uit stressvolle gedachten en gevoelens.
  • Neerslachtigheid: Ga je meer helpend verhouden tot moeilijke gevoelens.
  • Slaapproblemen: Verbeter je slaapkwaliteit door mindfulnessoefeningen.
  • Chronische pijn en lichamelijke klachten: Leer hoe mindfulness je kan ondersteunen in het omgaan met pijn en het verbeteren van je algehele welzijn.
  • Concentratie- en aandachtsproblemen: Verbeter je focus en aandacht en leef meer in het nu.
  • Burn-out en vermoeidheid: Herstel en leer beter voor jezelf te zorgen.
  • Emotionele instabiliteit en stemmingen: Leer om te gaan met intense gevoelens.
  • Relaties en communicatie: Verbeter je communicatie door meer zelfbewustzijn.
  • Onrust: Vind innerlijke rust door regelmatige mindfulnessbeoefening.
  • Dwanggedachten en handelingen: Ontdek hoe mindfulness kan helpen om los te komen uit dwangmatige gedachten en gedragingen.
  • Irritatie en woedeproblemen: Leer technieken om te leren omgaan met moeilijke emoties.
  • Leefstijlproblemen: Maak bewuste in plaats van automatische keuzes voor een gezondere leefstijl.
  • Verslaving: Leer meer bewust te handelen met mindfulness.
Individuele mindfulness sessies

Investeer in jouw persoonlijke groei met individuele mindfulness sessies. Gedurende 8 weken begeleid ik je in privé sessies van een uur, volledig afgestemd op jouw behoeften. We verkennen diverse mindfulness technieken en integreren ze in jouw dagelijks leven. Samen bouwen we aan stressvermindering, emotionele veerkracht en meer voldoening in het moment. Schrijf je hier in voor individuele sessies.

Groepstraining: samen sterker

Binnenkort kun je naast individuele sessies ook deelnemen aan een 8-weekse groepstraining. De dynamiek van de groep kan inspirerend en ondersteunend werken voor jouw mindfulness-reis. In een klein gezelschap van maximaal 6 volwassenen, creëer ik een veilige, accepterende omgeving. De sessies van 2 uur bieden ruimte voor het verkennen, oefenen en evalueren van de verschillende mindfulness onderdelen. Neem contact op om op de hoogte gebracht te worden van aankomende trainingen.

Vergoeding, kosten en verzekering

Een individuele sessie van 1 uur kost €65. Veelal worden de trainingen vergoed vanuit de aanvullende verzekering, waardoor je meer keuzemogelijkheid hebt. De kosten vallen daarnaast buiten je eigen risico en je krijg niet te maken met wachttijden. Ontdek of jouw verzekering mindfulness dekt door je verzekeringsmaatschappij of de zorgwijzer te raadplegen.

“Ontdek mindfulness en begin jouw reis naar een meer gebalanceerd en vervuld leven.”

Schrijf je hier in voor individuele sessies.

nl_NLNL